Umím si představit situace kdy tohle bude celkem v pohodě použitelné a možná i finančně výhodné. Ovšem asi ne v Evropě a jiných podobných oblastech.
Odpovědět0 0
Tak aspon prestanou vypoustet zbytky pred pristanim.
Odpovědět0 2
Zbytky? To jako od oběda?
Odpovědět2 0
Kdyz tomu nerozumis, neni co vysvetlovat. Zjisti si sam na google, co dela letadlo pred pristanim.
Odpovědět0 2
A proč nám to tedy nepovíš či rovnou neodzdrojuješ sám?
Odpovědět3 0
Nemam potrebu neco nekomu vysvetlovat.
Odpovědět0 2
Tak hlavně, že máš potřebu tu plácat nesmysly.
Odpovědět2 0
Takze i kdyz ty nevis o cem je rec a jsi liny si to dohledat , tak tu budes dal machrovat ze pisu nesmysly XD
Tak ja nevim ale neni tohle neni dukaz tvoji hlouposti XD
Odpovědět0 2
Elektrická letecká doprava začne dávat smysl ve chvíli, kdy bude vyřešeno dobíjení akumulátorů za letu :D - nebo vyvinuty dostatečně malé a lehké fúzní mikroreaktory.
Odpovědět0 3
Proč by bylo třeba dobíjet za letu? Dnešní letadla přece za letu taky netankují. Letecká doprava má tu výhodu, že probíhá mezi pevně danými body, po pevně daných trasách a je dopředu plánovaná. Pro elektrické vozidlo ideální situace.
Odpovědět6 1
Ako pisal Eskymak, lety su planovane presne +- nejaka odchylka koly pocasiu + rezerva na vyckavanie pred pristatim, ale urcite sa to da pekne naplanovat. A prinajhorsom, ak by sa nieco pokazilo tak to poslu padnut do vody alebo nejakeho pola.
Odpovědět0 0